عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپدیت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : سه شنبه 27 خرداد 1399
بازدید : 2591
نویسنده : نعـــــــــــــــیم ایــــــرانــــی

بهترین بازی های N64 در همه زمان ها

 

 

 

 

پخش کننده ویدیو در حال بارگیری است.

این یک پنجره معین است.

هیچ ویدیویی بارگیری نشده است

کد خطا : PLAYER_ERR_NO_SRC
شناسه جلسه: 2020-06-16: acc72b681ab26d40c03dbad1 شناسه عنصر پخش کننده: vjs_video_3
 

 

 

 

هنگامی که N64 به دنیای بازی معرفی شد ، مردم از نحوه تحقق این گرافیک غافلگیر شدند. مفهوم "بازی 3 بعدی" متولد شده است ، ما را به شخصیت ها و داستانهایی که قبلاً دوستشان داشتیم نزدیکتر می کند. عناوین جدید ماریو  و پوکمون  به برخی از نکات برجسته این سیستم تبدیل شدند و شخصیت ها را به روشی که قبلاً ندیده بود ، زنده کردند. اگرچه همه بازی های N64 نتوانسته اند از آزمایش زمان زنده بمانند ، اما تعداد کمی از آنها در قلب ما جای دارد. به افتخار این بازی ها که خیلی بزرگ شدیم و دوست داشتیم ، لیستی از بهترین بازی های N64 را بر اساس ژانر آنها گردآوری کرده ایم.

 

اگر فکر می کنید می توانید بهترین بازی های N64 را نام ببرید ، در ادامه بخوانید و ببینید که چقدر خوب کار می کنید.

 

خواندن بیشتر

 

  • بهترین بازی های NES در همه زمان ها
  • بهترین کنسول بازی های یکپارچهسازی با سیستمعامل برای سال 2020
  • بهترین بازی های PS2 در تمام دوران

 

عمل

 

جت نیروی دوقلوی

نیروی جت

Jet Force Gemini  یکی از منحصر به فرد ترین و سرگرم کننده ترین تجربه ها در مورد Nintendo 64 است. توسعه یافته توسط Rare - استودیوی پشت  GoldenEye ، Perfect Dark  و  Battletoads -  و توسط نینتندو ، Jet Force Gemini منتشر شده است. گیمرها را در یک ماجراجویی علمی تخیلی قرار دهید. این ترکیب مکانیک تیراندازی شخص ثالث ، بسترهای نرم افزاری و دویدن و اجرا را به وجود آورد تا بر خلاف آنچه تاکنون N64 دیده بود ، نتیجه نهایی به دست آورد. در حین بازی در هر سطح ، گیمرها به سه عضو مختلف تیم دسترسی داشتند. جونو ، ولا و لوپوس. هر جهانی مجموعه ای از دشمنان ، محیط ها و معما های platforming خود را داشت که با استفاده از نقاط قوت هر شخصیت به بهترین وجه تسخیر می شدند. به عنوان مثال ، جونو می تواند از طریق ماگما بدون آسیب برود. بازیکنان برای پیشرفت به دنیای بعدی تشویق می شدند که هر گوشه و لنگه را کشف کنند.

 

جت نیروی دوچرخه نادر نادر  با برنامه تک نفره خود عالی نیست ، همچنین به یک ارائه چند نفره مستحکم افتخار می کرد. مانند بسیاری از بازی های N64 در لیست ما ، این بازی دارای یک حالت مرگ head-t0-head deathmatch بود که شما و سه تا دوست در مقابل هم در یک نبرد همه جانبه قرار می داد. بازیکنان این گزینه را داشتند که سطح مورد نظر خود ، انواع سلاحهای یافت شده در طول مسابقه و تعداد کشتارهای لازم برای پیروزی را تعیین کنند. در این بازی چندین حالت چند نفره دیگر نیز وجود داشته است ، مانند یک بازی مینی بازی با اتومبیل مسابقه ای و حالت آتش سوزی که بازیکنان را در هنگام گذر از سطح روی ریل ها قرار می دهد. جدا از حالت های چند نفره از سر به سر ،  Jet Force Gemini همچنین به دو بازیکن اجازه داده شد تا در یک حالت تعاونی صفحه نمایش بدون تقسیم بازی کنند که در آن یک بازیکن نقش یک ربات شناور را بر عهده می گیرد و به اولین بازیکن در ماموریت های مختلف کمک می کند. پیشنهاد قدرتمند تک نفره Jet Force Gemini و همچنین گزینه های چند نفره عمیق آن ، به راحتی آن را به عنوانی ضروری تبدیل کرد.

 

جنگ ستارگان: سایه های امپراتوری

سایه های جنگ های ستاره امپراتوری

هنگامی که  Star Wars: Shadows of Empire در سال 1996 منتشر شد ، بازیکنان در ابتدا از این واقعیت که نمی توانند به عنوان یکی از ستاره های سریال مانند هان سولو یا لوک Skywalker بازی کنند ، ابراز تاسف کردند. با این حال ، به محض اینکه گیمرها نقش Dash Rendar را به عهده گرفتند و به Battle of Hoth سوق پیدا کردند ، به سرعت توسعه دهندگان را بخشیدند. اگرچه با توجه به مشکلات گاه به گاه دوربین ناخوشایند اشتباه گرفته شده ، کنترل های تیراندازی شخص سوم به راحتی انتخاب و لذت می برد. هواداران  جهان جنگ ستارگان با حرکت راندار به دور و گسترده ، به سرعت محلی های مختلف فرانشیز را تشخیص خواهند داد. علاوه بر این ، بازیکنان هنوز هم می توانند در کنار هان سولو ، لوک اسکای والکر ، لاندو کالریسیان و Chewbacca در تلاش برای کمک به نجات شاهزاده لیا اسیر شده در طول دوره مبارزات انتخاباتی باشند.

 

علاوه بر سطوح چشمگیر بازی و داستان جذاب ، نبردهای رئیس آن استثنایی بود. از جنگیدن با یک امپریال AT-ST (با پای پیاده!) تا سر به سر با بابای بی رحمانه بی رحمانه ، سایه های امپراتوری  روی کارفرمایان چالش برانگیز کم کاری نکرد. توسعه دهندگان تصمیم گرفتند تا  در طی 10 ماموریت بازی ، شکافی بین  The Empire Strikes Back و  Return of Jedi ایجاد کنند و اگرچه ممکن است پیش از تاریخ به نظر برسد ، اما یکی از لحظه های تعیین کننده N64 بود که منتشر شد. نزدیک به 20 سال پیش

 

باز پس گیری

باز پس گیری

WinBack Koei  نه تنها به گیمرهای N64 اولین سلیقه ژانرهای تاکتیکی و مخفی کاری را هدیه کرد ، بلکه به تنظیم صحنه برای بسیاری از بازی های ویدیویی نمادین که در پی آن بود ، کمک کرد. در WinBack ، بازیکنان نقش ژان لوک کوگار ، عضو واحد ضد تروریستی سازمان ملل (SCAT) را بر عهده گرفتند. هنگامی که وزیر دفاع سپس واحد شما را با بازیابی سلاح لیزری از دست یک گروه تروریستی موسوم به "شیرهای گریه" ، وظیفه خود قرار می دهد ، شما چاره ای جز واجب کردن ندارید. در نگاه اول ،   به نظر می رسد WinBack تقلبی از حق رای دادن به  Metal Gear Solid ، هرچند که در واقع بر بخش اعظمی از گیم پلی موجود در Metal Gear Solid 2: Sons of Liberty تأثیر گذاشته است  . به عنوان مثال ،  Metal Gear Solid 2 توسعه دهندگان سبک پوشش منحصر به فرد بازی را به کار گرفتند و هنگام تهیه عنوان خود از مکانیک دید لیزری انقلابی استفاده کردند.

 

ستاره فاکس 64

ستاره روباه 64

Star Fox 64 در ادامه بازی Star Fox سال 1993 گیمرها را به آسمان برد برای SNES بازیکنان Fox McCloud و Arwing را کنترل می کنند ، زیرا تیمش سعی در خنثی کردن برنامه های دانشمند شیطانی آندروس دارد. سطوح رومینگ نیمه آزاد بود ، هرچند که بیشتر بازی ها بازیکنانی را مشاهده می کنند که از طریق "حالت راهرو" به عنوان "حالت راهرو" حرکت می کنند ، که اساساً هواپیمای شما را روی ریل ها از مسیر مشخص نگه می داشتند ، اگرچه شما هنوز توانایی Arwing را برای بالا رفتن ، پایین ، سمت چپ ، کنترل می کنید. و درست در آن مسیر. بسیاری از سطوح حداقل دو راه مختلف برای تکمیل آنها داشتند ، در صورتی که بازیکن در صورت دستیابی به اهداف مشخص (گاهی پنهان) ، مسیرهای متفاوتی را باز کند. در طول هر مأموریت ، سه هم تیمی - سرحال ، Slippy و Falco - روباه روباه را تشکیل می دهند و در صورت لزوم به آنها کمک می کنند. گاهی اوقات از هر بازیکن پیام دریافت می کنید که به طور جداگانه به شما هشدار می دهد از دشمنان ، از شما درخواست کمک می کنند ، بخشی از داستان را ارائه می دهند یا به شما می گفتند کهیک بشکه بشکه انجام دهید .

 

گذشته از  Pilotwings -  یکی از عناوین پرتاب سیستم -  Star Fox 64 شبیه ساز پرواز برتر برای نینتندو 64 بود. طرفداران این سریال به یک تعمیرات اساسی گرافیکی ، بهبود گیم پلی و یک کمپین سرگرم کننده برخورد می کردند. نینتندو همچنین شامل حالت چند نفره ای بود که شما را به همراه سه دوست دیگر در مقابل یکدیگر در جدول های مختلف هوایی قرار می داد.

 

Star Wars: Rogue Squadron

جنگ ستارگان: اسکادران سرکش

همانطور که احتمالاً در این لیست متوجه شدید ، ما کاملاً به بازی های جنگ ستارگان که به N64 آمده اند و به دلایل خوبی علاقه داریم. مجموعه ای بین یک امید جدید و امپراطوری Strikes Back ، جنگ ستارگان: Rogue Squadron رویایی برای هر کسی که بزرگ شد و مایل به خلبانی یک X-بال بود ، بود. شما به عنوان خود لوک اسکای واکر بازی کردید ، ناوگان خلبانان Rogue Squadron را به سمت هدف نهایی از بین بردن ستاره مرگ هدایت کردید. در طی 16 سطح هدفمند ، شما و ناوگان خود پرواز کردید و در نبردهای پر سرعت و پرتنش به سمت کهکشان شلیک کردید. تنها ضرب و شتم Rogue Squadron این است که علی رغم اینکه کاندیدای برتر هیجان انگیز بود ، حالت چند نفره را نداشت.

 

Resident Evil 2

شرور مقیم 2

Capcom پس از موفقیت چشمگیر خود در پلی استیشن ، تصمیم گرفت حماسه بقا-وحشت  Resident Evil 2 را به N64 منتقل کند - و نتایج فوق العاده بود. در حالی که بسیاری تصور می کردند بازی سخت گذار به سیستم دیگری خواهد بود ، ورود  Resident Evil 2  به N64 با تحسین منتقدان روبرو شد. بازیکنان نقش دو شخصیت مختلف را به عهده گرفتند ، دانش آموز کالج کلر ردفیلد و افسر پلیس تازه کار لئون کندی. این دوتایی با هم به جستجوی بازمانده ها ، حل معماها و فرار از زامبی ها در شهر داستانی راکون سیتی پرداختند.

 

Resident Evil 2 ژانر وحشت بقا را به سیستمی منتقل کرد که قبلاً با بسیاری از عناوین مضمون بزرگسال مرتبط نبود. این مجموعه یک داستان داستانی حرفه ای ، تنظیمات هولناک و مصرف گیم پلی را در یکی از بهترین ماجراهای N64 قرار داد. بازی حتی با وجود یک کنترل کنترلی وینکی ، درخشید. معدود بازی باعث می شود تا بیشتر به شما برگردد ، در حالی که همزمان نور روز را از شما می ترساند. یک تصویرسازی مجدد کامل و عالی از Resident Evil 2 در PS4 ، Xbox One و PC در سال 2019 راه اندازی شد.

 

Bomberman 64

بمب افکن 64

مانند بسیاری از شخصیت های محبوب که پرش به N64 را انجام دادند ،  Bomberman 64  اولین حضور در 3D بود. به همین دلیل ، حالت تک نفره بازی دارای سبک بازی ماجراجویی و غنی از پلتفرم بود. به عنوان Bomberman ، بازیکنان در چهار دنیای مختلف سعی در جمع آوری کارت های طلا و شکست شر Altair داشتند. هر سطح چالش های منحصر به فردی را نشان می داد که بمبرمن را ملزم به استفاده از چندین نوع بمب برای پیشرفت به مرحله بعدی می کرد. با وجود این ، برخلاف سکوهای سنتی ، بمبرمن نتوانست پرش کند و او را وادار کرد تا با تندرستن بمب ، شکافهای بزرگ را بپوشاند.

 

Bomberman 64  همچنین دارای حالت چند نفره اعتیاد آور است که یادآور عناوین گذشته Bomberman است. حداکثر چهار بازیکن مختلف می توانستند در مسابقات شرکت کنند که همه را در مقابل دیوانه ای با پرتاب بمب قرار می دهد. بازیکنان در صورت پیروزی در آخرین دوره بازی Bomberman ، یا با کشتن سه شرکت کننده دیگر یا زنده ماندن تا زمان تمام شدن بازی ، در دور برگشت خود به پیروزی رسیدند. هر یک از سطح های چند نفره منحصر به فرد بازی فقط به اندازه کافی کوچک بودند تا بتوانند نبردهای همه جانبه و بیرحمانه را تحریک کنند.

 

اکشن-ماجراجویی

 

خر کنگ 64

خر کنگ 64

چقدر عجیب است که Donkey Kong 64 ، نزدیک به 20 سال از زمان راه اندازی آن ، تنها بازی سه بعدی در کل سری ها باقی مانده است؟ به خصوص که Donkey Kong 64 از لحاظ اندازه و دامنه برای یک ماجراجویی بسترهای نرم افزاری چنین بازی موفقیت آمیزی داشت. Donkey Kong 64 نیز مانند پیشینیان پیمایشگر SNES در پیمایش استریل ، روی DK Isles قرار دارد و می بیند که King K. Rool پنج تن از قبیله کنگ را ربوده است: Diddy ، Cranky ، Chunky ، Tiny و Lanky. خر کنگ مجبور شد در جزیره دوید ، تکمیل سکانس های سکو ، شکست دادن بدی ها و حل معماها برای نجات هر یک از بستگان خود و شکستن بد بزرگ و مینیون هایش.

 

DK Isles برای یک بازی N64 کاملاً بزرگ بود و مجموعه ای متنوعی از جزایر و سطح آن برای کشف وجود داشت. تکمیل آن تقریبا 30 ساعت طول کشید و اولین بازی N64 بود که به حافظه اضافی به Expansion Pak نیاز داشت. با این حال ، بخش عادلانه ای از آن زمان طولانی طولانی برای جمع آوری و باز کردن قفل مناطق جدید صرف برنامه ریزی شده است. برای باز کردن سطوح جدید و صرفه جویی در هر دوست ، شما باید دو نوع موز مختلف را جمع آوری کنید. اما بک گراند ارزش این را داشت که از هر شش کنگ قابل پخش سبک و اسلحه بازی منحصر به فرد خود را داشت. تیراندازهای بادام زمینی دوتایی ددی هنوز جایگاه ویژه ای در قلب ما دارند. برای صعود همه ، DK 64 یک مسابقه مرگبار رقابتی با حداکثر چهار بازیکن داشت. در مورد جزایرهایی که یکدیگر را با نارگیل ، انگور و بادام زمینی منفجر می کنند ناراحت هستید؟ خیلی بهتر از این نمی شود

 

روز خز بد کنکر

روز خز بد کنکر

نادر چندین بار در این لیست ظاهر می شود و   بدون شک عنوان Coner's Bad Fur Day به عنوان بی نظیرترین عنوان کتابخانه خود پایین می آید. در ابتدا برای مخاطبان خانوادگی در نظر گرفته شده بود ، نادر تصمیم گرفت به Conker  با یک امتیاز بالغ سیلی  بزند تا آن را از بازی های قبلی مانند Donkey Kong 64 و  Banjo Kazooie متمایز کند. بازی به دست آمده ، یک سنجاب شرب را به عنوان شخصیت اصلی ، یک قلاب چهار گوش به عنوان یکی از افراد شرور ، و میزبان خشونت ، طنز توالت و زبان ناپسند معرفی کرد. در آن زمان یک حرکت جسورانه بود ، اما دوباره نادر طلا را خورد. طراحی سطح عالی بود ، بسترهای نرم افزاری و اکشن بسیار هیجان انگیز بودند و خط داستانی آنقدر فراتر از سطح بازی بود که باعث می شد بازیکنان بیشتر بازگردند.

 

بازی دیگر چه وظیفه ای برای تغذیه شخصیت اصلی خود Alka-Seltzer برای کمک به درمان وی در مورد خماری شدید شب گذشته دارد؟ هیچ یک. و بهترین بخش این است که این اتفاق در پنج دقیقه اول شروع به کار بازی رخ می دهد. از این نقطه به بعد ، جنون خالص به محض پیدا كردن كونر با ارتشهای خرسهای شرور ، در حال جنگ با دایناسورهای بچه گانه می شود و به آنها گفته می شود كه هر وقت امكان یكی از این كار بریزد ، رخ می دهد. Bad Fur Day Conker در  تشخیص نادر به عنوان بهترین توسعه دهنده بازی برای N64 - خارج از خود نینتندو - کمک کرد و یک کلاسیک خوب است.

 

زد و خورد

 

برادران Super Smash

برادران فوق العاده سر و صدا

تعدادی از مشهورترین حق رای دادن های نینتندو ، شباهت خود را به این جنجال زنانه فوق العاده سرگرم کننده و بیش از حد برتر نشان می دهند. بازیکنان بین 12 کاراکتر - یعنی ماریو ، لینک ، کربی ، یوشی ، ساموس - را انتخاب می کنند و در بعضی از نمادین ترین سطح بازی نینتندو می جنگند. اگر می خواستید دوستان خود را به عنوان Pokémon Jigglypuff در ماریو ماسومو پادشاهی مات و مبهوت به زمین بزنید ، می توانستید. بازی مقدار بی پایان ارزش پخش و سرگرمی را در حالی که انتخاب و بازی بسیار ساده ای در اختیار شما قرار می داد فراهم کرد.

 

بر خلاف بسیاری از بازی های جنگی دوران خود ،  Super Smash Bros. بازیکنان را وادار به یادآوری ترکیبات گسترده یا طولانی از دکمه ها برای انجام حرکات امضا نکرد. در عوض ، بازیکنان باید تعداد کمی ترکیب ساده دکمه را یاد بگیرند تا حرکات ویژه و حملات ویژه ای را برای هر شخصیت ایجاد کنند. به همین دلیل ، این بازی در N64 موفقیت وحشتناکی به همراه داشت و به دنبال ساختن دنباله در هر کنسول خانگی نینتندو کمک کرد ، از جمله برادران Super Smash. Ultimate  برای نینتندو سوئیچ .

 

تیراندازهای شخص اول

 

دوک نوک 64

دوک نوک 64

بندر دوک Nukem 3D ، دوک Nukem 64 طعم و مزه طراوت اول شخص تیرانداز سحر و جادو بر روی یک کنسول نینتندو بود. اگرچه نسخه N64 از نظر موضوعی کم رنگ بود ، اما باز هم رتبه M را از ESRB به دست می آورد و یکی از خونین ترین بازی ها برای ضربه زدن به این کنسول است. دوک نوکم 64  همه چیز در مورد تخریب و هرج و مرج بود. بیشتر غرفه های زیست محیطی می توانند برای سلاح های سنگین منفجر شوند و حمله دشمنان تقریبا بی امان بود. بهترین بخش در مورد پورت N64 ، گنجاندن مشارکت نیمکت دو نفره بود. دویدن و دویدن با یک دوست به طور قابل توجهی عامل سرگرم کننده را بالا برده است. البته دوک نوک 64 از پیمان چهار بازیکن خود پاهای خود را گرفت. اگرچه تقریبا به اندازه Golden 007 یا محبوب نیستPerfect Dark ، Duke Nukem 64 چند نفره رقابتی بسیار سرگرم کننده را ارائه داد.

 

GoldenEye 007

Goldeneye 007

گرچه گیمرهای PC مدتی از تیراندازهای اول شخص 3D بهره مند بودند ، اما پیش از ترکیدن GoldenEye 007  در صحنه در سال 1997 ، گیمرهای کنسول نسبتاً از آنها بی خبر بودند  . اما این مانع موفقیت آن شد. بازیکنان نقش جیمز باند را به عهده گرفتند زیرا وی جنایتکاران را از استفاده از ماهواره GoldenEye مسلح شده بر روی شهر لندن خنثی کرد. این یکی از اولین بازی ها در نوع خود بود که دارای سطوح باز و سه بعدی بود که بازیکنان می توانستند به ترتیب و اهداف خود به هر ترتیبی که خود انتخاب می کردند اکتشاف کنند.

 

در حالی که فعالیت تک نفره برای یک یا دو بازی جالب بود ، چند نفره به آن قدرت می بخشید. قادر به بلع آخر هفته های کلان در چشم ، چشم اندازهای صفحه نمایش تقسیم شده توسط GoldenEye به همان اندازه جالب در N64 بود. این بازی به چهار بازیکن اجازه می دهد تا به طور هم زمان و در هر یک از 20 سطح آن به رقابت بپردازند. چندین حالت گیم پلی آن را تازه نگه داشته است ، مانند "The Man with the Golden Gun" ، شما فقط زنده دو بار یا حالت کشتن یک شات ، مجوز برای کشتن. مهم نیست که شما بازی کردید ، هیچ چیز کاملاً شبیه به رومینگ در اطراف Facility با سه نفر از دوستانتان و ضرب و شتم یکدیگر به سر و صدا نیست.

 

Perfect Dark

تاریکی کامل

جانشین معنوی  GoldenEye ، Perfect Dark همه چیز خوب را در مورد سلف خود گرفت و آن را حتی بهتر کرد. این نسخه بر روی یک نسخه اصلاح شده از  موتور بازی GoldenEye کار می کرد  و هر کس که بازی می کند این شباهت ها را تشخیص می داد. جایی که  Perfect Dark  از تیرانداز اصلی Rare ایستادگی کرد ، داستان جذاب آن ، افزایش کارایی اسلحه بازی و معرفی مبارزات "Simulants" در چند نفره بود. بازیکنان نقش جوونا تاریک را بر عهده می گیرند ، نماینده ای که برای یک مرکز تحقیق و توسعه به نام انستیتوی کارینگتون کار می کند. پس از وقوع یک سری اتفاقات او را به پایین خرگوش توطئه ، داستان علمی و اسکاندیناوی عجیب و غریب می کشاند ، Dark خود را در وسط یک نبرد بین ستاره ای می بیند.

 

مانند  GoldenEye ، تجربه تک نفره بازی Perfect Dark زمان خوبی است ، اما چند نفره آن جایی است که بازی واقعاً درخشید. شما و حداکثر سه دوست می توانستید با استفاده از مجموعه ای از سلاح ها و شخصیت های بازی اصلی ، در یک مسابقه مرگبار روی صفحه نمایش شرکت کنید. جایی که  Perfect Dark نوار را بلند کرد با درج آنچه در آن "Simulants" نامیده می شد ، که به عنوان ربات های تحت کنترل رایانه عمل می کرد. بازیکنان می توانند در هر مسابقه حداکثر هشت بار بارگیری کنند و سطح مهارت ، وابستگی تیمی و طیف گسترده ای از رفتارهای قابل تنظیم را مانند هدف قرار دادن بازیکن در صدر تنظیم کنند.

 

توروک: شکارچی دایناسور

توروک

هنگامی که نینتندو 64 را در سال 1996 منتشر کرد ، اکثراً مترادف با بازی های دوستدار خانواده و بچه گرا بود. با این حال ، هنگامی که Iguana Entertainment  شش ماه طول عمر کنسول Turok: Dinosaur Hunter را از رده M منتشر کرد  ، به گیمرهای بالغ دلیلی برای انتخاب سیستم برای خود داد. این بازی بازیکنان را در چکمه های توروک ، یک بومی آمریکایی مسافرتی که برای محافظت از زمین در مقابل ساکنان سرزمین گمشده ، از آن خود می گیرد ، قرار می داد. بازی به سبک مشابه شخص اول بازی می شود عذاب حق رای دادن و دارای طیف گسترده ای از سطح جهان باز است. هر یک از سطح بازی انواع دایناسورها ، بیگانگان و انسانها را می بیند که بین Tal'Set (Turok) و هدف وی جمع آوری قطعاتی از مصنوعات باستانی به نام Chronoscepter قرار گرفته است.

 

Turok هنگامی که اولین بار منتشر شد ،  محدودیتهای سیستم را فشار داده و استانداردی را برای هر تیرانداز کنسولی که در آن موفق بود ، تعیین کرد. خیلی سریع به یکی از اصلی ترین کتابخانه های N64 تبدیل شد و به نینتندو نشان داد که حتی بازی هایی با رده بندی بالغ ، جایگاهی در کنسول خود دارند. طراحی سطح متنوع ، دشمنان و کارفرمایان دشوار و به دست آوردن سلاح های آینده نگر در اختیار Tal'Set بود که به Turok کمک کرد تا  خود را به عنوان یک بازی ضروری برای کنسول جدید معرفی کند. موفقیت چشمگیر آن باعث شده است تا چندین بازی دیگر در حق رای دادن در Turok ایجاد شود ، اما هیچ یک از این بازی ها به عنوان اصلی نیستند.

 

پوکمون اسنپ

گوگل ضربه محکم و ناگهانی

بله ، پوکمون اسنپ به عنوان یک تیرانداز اول شخص حساب می شود - شاید بی گناهترین FPS موجود. در  اسنپ بازیکنان تاد اسنپ را به دست گرفتند ، پروفسور اوك عكاس مأمور شد كه با تهیه ی گزارش ویژه به او كمك كند. بازیکنان در اطراف جزیره Pokémon سفر می کنند ، تلاش می کنند تا بسیاری از عکسهای منحصر به فرد و جالب Pokémon بومی را ثبت کنند. این بازی مانند یک تیرانداز ریلی بازی می شود زیرا بازیکن در تمام سطوح از یک حیله خلبان خود خلبانی می کند.

 

در پایان هر سوار ، بازیکنان عکسهای مورد علاقه خود را برای گزارش استاد اوک انتخاب می کنند. اوک سپس نمرات هر عکس را بر اساس چگونگی قاب بندی هر Pokémon ، ویژگی های خاص آنها ، اقدامات منحصر به فرد ، یا اگر چند Pokémon در همان تصویر نشان می دهد ، نشان می دهد. هر سطح دارای Pokémon پنهان ، مسیرهای متناوب و فرصت های عکس خاص است که برای دستیابی کامل به استادان بازی های مختلفی نیاز دارند.

 

مهمانی - جشن

 

سریال ماریو مهمانی

 

 

 

انتخاب تنها یکی از سه بازی Mario Party به عنوان بهترین در N64 دشوار است  . هرکدام باید به راحتی یک نقطه در این لیست داشته باشد. به منظور حفظ فضای - و نگه داشتن این لیست التقاطی - ما سه نسخه N64 را به عنوان یک ورودی در اینجا گنجانده ایم. نه تنها  franchise Mario Party  تجربه چند نفره را برای N64 متحول کرد ، بلکه یک بازی با انبوه پخش مجدد نیز ارائه داد. هنگامی که گیمرها یک شخصیت ماریو ماریو را انتخاب کردند ، در یک صفحه بازی با مضمون حرکت می کنند و در یک طیف گسترده ای از مینی بازی های سرسخت شرکت می کنند. پس از هر بازی ، برندگان یك سكه را كه برای خرید ستاره از آنها استفاده می كردند دریافت كردند . بازیکنی که بیشترین ستاره را در انتها کسب کرد.

 

گرچه این مفهوم ساده به نظر می رسد ، اما مینی گیم ها چیزی نبودند. این که آیا شما در حال سوار شدن بر روی یک توپ غول پیکر هستید که سعی می کنید حریفان خود را از یک جزیره دور کنید ، یا در هنگام راه رفتن از موانع مختلف اجتناب کنید ، minigames Party Mario همه این موارد را داشت. بازی همچنین کار فوق العاده ای برای نگه داشتن همه افراد در یک زمین بازی و محدود کردن مزایا انجام داد. به عنوان مثال ، فقط وقتی فکر کردید که دست بالایی را بدست می آورید ، شخصیت شما به طرز جادویی روی یک میدان Bowser شرور فرود می آید و مجبور می شود سکه ها را بدست آورد. بدیهی است که بیشتر حرکات اطراف تخته های بازی به صورت تصادفی اتفاق می افتد ، اما همیشه احساس می شد که این بازی چیزی برای رهبران داشته است.

 

بسترهای نرم افزاری

 

سوپر ماریو 64

سوپر ماریو 64

سوپر ماریو 64 نه تنها مأمور نینتندو ماریو را دید که برای اولین بار در یک منظره سه بعدی غرق می شود ، بلکه از همان روز اول Nintendo 64 را به عنوان یک کنسول نیروگاه برقرار کرد. بازیکنان ماریو را کنترل می کنند زیرا او 120 ستاره طلایی پخش شده در مورد قلعه عظیم پرنسس هلو را جمع آوری می کند. مانند بازی های قبلی در حق رای دادن ، این مجموعه شامل یک قدرت یو پی اس ، بدی های منحصر به فرد و چندین جنگ Bowser نمادین با محیط های مختلف بود. این بازی چندین مانور جدید را نیز برای ماریو به وجود آورد ، از جمله امکان بک گراند زدن ، پرش سه گانه و پرش دیواری بسیار مفید.

 

گذشته از طراحی سطح انقلابی و گیم پلی جذاب ، Super Mario 64  همچنین با معرفی حالت رومینگ سه بعدی و رایگان ، چشم انداز بازی را تغییر داد. این سبک نه تنها به تعریف فرانشیز ماریو ادامه داد ، بلکه نوار را برای سیستم عامل های بعدی 3D ایجاد کرد. ساده و ساده ،  Super Mario 64  یک سیستم عامل معمایی است که در بهترین حالت خود قرار دارد و یکی از بزرگترین عناوین بازی در تمام زمان ها به شمار می رود. همچنین ، به طور مناسب ، اولین بازی N64 موجود برای کنسول مجازی Wii U است.

 

گلور

گلور

یکی از منحصر به فرد ترین (و چالش برانگیزترین) بازی های N64 که مجبور به ارائه آن بود ،  Glover  صبر و اراده شما را در هر نوبت آزمایش کرد. بازیکنان Glover Titular را که سعی در بازیابی هفت کریستال جادویی صاحبش دارد ، کنترل می کنند ، که پس از انفجار گسترده در قلعه او ، همه در پادشاهی جادوگر پراکنده شدند. در طول وقایع انفجار ، گلوور کریستال ها را به توپ های لاستیکی تبدیل کرد ، بنابراین به آنها اجازه می داد بدون خرد شدن بر روی زمین فرود بیایند. برای کسانی از شما که جنون مرمر را در NES به یاد می آورید  ، از  Glover به عنوان یک پسوند داستان محور فکر کنید.

 

به عنوان Glover ، بازیکنان توپ را از طریق شش دنیای مختلف درون پادشاه جادوگر هدایت می کنند ، هر کدام مضمون خاص خود و سه سطح مختلف را برای گلوور قبل از سرنگونی رئیس جهان کشف می کنند. در طول راه ، بازیکنان این توانایی را دارند که توپ گلوور را به چهار شکل مختلف - لاستیک ، فلز ، یک توپ بولینگ یا شکل کریستالی اصلی آن - که هر کدام برای چالش های مختلف مورد نیاز بودند ، تبدیل کنند. ترکیب کاملی از معماها ، بستر های نرم افزاری ، و فیزیک نقطه ای باعث شده است که این عنوان انفجار (ناامید کننده) ایفا کند.

 

بانجو کازوئی و بانجو توویی

 

 

 

هنگامی که نادر  Banjo Kazooie را  در ژوئن سال 1998 منتشر کرد ، بسیاری از گیمرها را با طراحی فوق العاده سطح ، گرافیک واضح و گیم پلی سرگرم کننده خود آرزو می کرد. بانجو  بیشتر آنچه را که  سوپر ماریو را بسیار موفق کرده بود به کار گرفت و آن را حتی بیشتر از پیش هموار ساخت.  بانجو کازوئی آنقدر موفق شد که نادر دنباله ای با عنوان بانجو توویی ایجاد کرد ، همچنین به تحسین منتقدان منتشر شد. در هر دو بازی ، بازیکنان کنترل یک خرس عسل قهوه ای به نام بانجو و پرنده ای را دارند که هرگز کوله پشتی بانجو به نام کازوئی را ترک نمی کنند. این دوتایی خود را دائماً با جادوگری ناسپاس بنام گروانتیلدا ، که در یک لحظه خواهر بانجو را ربوده بود ، دچار دردسر می کردند. بانجو و کازوئی با کمک دوست شرم خود به نام مومبو جامبو ، در بسیاری از سطوح خطرناک می جنگند و در تلاش برای یافتن Gruntilda ، نت های موسیقی و "Jiggies" را جمع می کنند. در حالی که این کانسپت مانند N64 مضحک بود ،  تجربه گیم پلی بانجو کازوئی یکی از بهترین های دوران خود است.

 

Rayman 2: The Great Escape

rayman 2

Rayman 2: The Great Escape در بسیاری از سیستم عامل ها دوباره منتشر شد ، اما اولین بار در N64 ظاهر شد. The Great Escape معمولاً به عنوان یکی از بهترین بازیهای platforming در همه زمان ها مورد توجه قرار می گرفت ، دنبالههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه کردن کردن ترین کارتهای حق رای دادن کردن کردن دادن حق رای دادن به دنیای سه بعدی ، به طور سنتی رایج شد. شخصیت قهرمان بدخیم با دسته ای از اندام های مفقود شده با موفقیت بسیار زیاد به 3D ترجمه شد. در کنار طراحی سطح متنوع و سکانسهای عالی در زمینه بسترهای نرم افزاری ، توانایی های Rayman ، از مشت زدن تا پرواز با موهای پرشکوه خود ، هرچه را در حالت داستانی ادامه می دادید ، چیزهای مختلفی را ایجاد می کند. اگرچه مطمئناً سوپر ماریو 64 در صدر نیست ، اما یک مورد جدی می تواند ایجاد شود که Rayman 2: The Great Escape دومین سکو در دوره N64 است.

 

پازل

 

دکتر ماریو 64

دکتر.  ماریو 64

یک بازسازی از بازی اصلی NES دکتر ماریو ، دکتر ماریو 64 گیج کننده اعتیاد آور به کاشی را در سال 2001 به N64 آورد. برای کسانی که با این بازی نا آشنا هستند و می بینند که لوله کش به یک پزشک بدون مجوز تبدیل شود ، دکتر ماریو 64  مجبور شده است. در تلاش برای گرفتن مقصر که Megavitamins فوق العاده ویژه را به سرقت برده است. برای انجام این کار ، شما مجبور بودید یک مسابقه مبتنی بر شبکه چهار گیج با قرص های چند رنگی بازی کنید. شما همچنین می توانید به دلایلی می توانید به عنوان واریو حتی کم تمایل پزشکی بازی کنید. دکتر ماریو 64 چرخ را به زیر مجموعه های کلاسیک از گیج ها تبدیل نکرد ، اما با این وجود یک تجربه کاملاً جذاب با همه جذابیت های کلاسیک نینتندو بود.

 

Pokémon League League

لیگ پازل گوگل

هنگامی که پروفسور اوک زنگ زد به او گفت که باید برای شرکت در مسابقات قهرمانی پازل لیگ قهرمان شد ، خاکستر به سختی تبدیل شد. Pokémon Puzzle League به مسابقات نینتندو سه سری پازل ، درمان هیولا جیب را می دهد. در اصل ، شبکه ای پر از بلوک های چند رنگ ، و شما مجبور بودید آنها را در ستون های افقی یا عمودی از سه قرار دهید در حالی که تخته دائماً به هم ریخته می شود. تخته را پاک کنید ، و شما برنده شوید. بگذارید تخته پر شود ، و شما تمام شد. این یک بازی سرگرم کننده بود که سه بازی با Pokémon trappings انجام شد. یک بار دیگر ، رقیب اصلی اصلی Ash ، گری ، در تصویر بود و شما باید برای رسیدن به هشت نشان کار خود را پیش می برد.

 

یک مورد اضافی منحصر به فرد برای Pokémon Puzzle League  مراحل استوانه ای سه بعدی بود که باعث می شد هر ردیف بلوک سه بار طولانی تر شود. شبکه گسترش کار بسیار دشواری را ارائه داد و یکی از اولین تجسمات یک گیج مبتنی بر شبکه سه بعدی بود که به درستی انجام شد.

 

مسابقه

 

ماریو کارت 64

به راحتی یکی از محبوب ترین بازی های N64 ، Mario Kart 64  مسابقه برتر کارت در بهترین حالت خود است. بازیکنان قبل از ورود به مسابقات گرندپری تک نفره یا طیف گسترده ای از رویدادهای چند نفره ، به عنوان ماریو یا هر یک از بازی ها و رقیبان رنگارنگ او ، مسابقه می دهند. این بازی چهار جام "مختلف" را در اختیار داشت که هر یک مدار چهار دوره منحصر به فرد خود را داشتند. بازیکنان می توانند یو پی اس های قدرت ویژه ای را که در اختیار راننده خود با طیف گسترده ای از سلاح ها و تقویت کارت قرار می دهد ، بگیرند. به عنوان مثال ، پوسته های قرمز به نزدیکترین رقیب آتش می زنند و به داخل خانه می آیند. از طرف دیگر ستارگان شکست ناپذیری موقت و افزایش سرعت را به بازیکنان می بخشند.

 

مانند بازی های قبل از آن ، آنچه که به  Mario Kart اجازه ایستادن داشت ، گیم پلی اعتیاد آور آن بود. این فقط به معنای کامل کردن پرش در Rainbow Road یا تسلط بر اسلایدهای قدرت نبود ، یا حتی دیدن اینکه آیا می توانید با هلو یک تورنمنت کسب کنید (می توانستید). این ترکیب کاملی از همه چیز بود که شما را به ماریو کارت 64 بازگرداند  . این بازی به دومین بازی پرفروش در N64 تبدیل شد - و درک این موضوع دشوار نیست.

 

F-Zero X

F-Zero x

در حالی که بهترین بازی مسابقه ای N64 نیست ، F-Zero X می تواند عنوان سریعترین و شدیدترین عنوان را کسب کند. عاقبت فیلم SNES کلاسیک 1991 ، F-Zero X ، این سریال را به صورت سه بعدی (روند آشنا ، ها؟) آورده است. با این حال ، هیچ کس نمی خواست انتقال به 3D بسیار زیبا باشد ، زیرا این بازی در بسیاری از نقاط کاملاً بی نظیر به نظر می رسید. هرچند که این بازی مسابقه ای که بیش از آن بخاطر خستگی نسبی خود با گیم پلی خود ایجاد می شود ، ساخته نشده است. آیا می دانید قبل از ایجاد حالت بسیار محبوب Tedown شهر Burnout ، می توانید کشتی های آینده نگر را در نژادهای مرگ F-Zero به دست آورید؟

 

علاوه بر این 30 مسابقه رایگان برای همه ، F-Zero X همچنین دارای درجه ای از تولید رویه در ترکیب آهنگ خود بود. هنگام بازی X-Cup ، قطعات و قسمتهای آهنگ از هم جدا شده بودند تا هر بار بارگذاری آن تجربه ای بی نظیر را ایجاد کنید. اگر در N64 سرعت و آدرنالین می خواستید ، F-Zero X در کلاس اول بود.

 

Star Wars Episode 1: Racer

مسابقه جنگ ستارگان قسمت 1 مسابقه

یکی از معدود ویژگی های بازخرید سه گانه prequel جنگ ستارگان ،  گنجاندن مسابقات مسابقه غلاف ، همراه با تکرار بازی های ویدئویی بود.  Star Wars Episode 1: Racer  گیمرها را در صندلی راننده غلاف های نمادین فیلم قرار داد و تجربه ای متفاوت از سایر بازی های مسابقه ای موجود در بازار ارائه داد. غلافها توانایی پرواز با سرعتی بیش از 400 مایل در ساعت از طریق انواع مختلف  جنگ ستارگان-آهنگ های مسابقه ای با مضمون. این بازی یک پیشنهاد سالم از pod racers (23) و مسیرهای مسابقه (25) را ارائه می داد که بسیاری از آنها برای باز کردن قفل به پیروزی های مسابقات نیاز داشتند. Anakin Skywalker یک مسابقه غلاف توانا را اثبات کرد ، اما بسیاری از شخصیت های بازشدنی دارای ویژگی های بسیار برتر هستند. اگرچه بسیاری از بازی های ویدیویی Star Wars به ​​دلیل نام خانوادگی خود زنده مانده اند ، اما  قسمت 1: مسابقه  یکی از بازی های نادری بود که واقعاً محبوبیت خود را کسب کرد.

 

مسابقه موج 64

مسابقه موج

Wave Race 64 مانند بسیاری از بازی های این لیست ،  گیمرهای N64 را به تجربه ای که قبلاً هرگز تجربه نکرده بود ، ارائه داد. مطمئناً ، بازی های مسابقه ای در اواسط دهه 90 زنده و خوب بودند ، اما هرگز این امر منجر به هدایت جت اسکی از طریق آب آشفتگی نشد. آنچه برجسته تر است واقعیت مسابقه Wave استحدود یک ماه پس از خود کنسول راه اندازی شد و یکی از بازی های مارکی سیستم است. این بازی تنها چهار شخصیت قابل پخش ، هر یک با سبک مسابقه از پیش تعیین شده خاص خود را نشان می داد تا با هشت دوره مختلف همراه شوید. در حالت قهرمانی ، بازیکنان با انتخاب مسیر آهنگها را انتخاب می کردند و براساس موقعیت پایان خود امتیاز کسب می کردند. بسته به سطح دشواری ، بازیکنان برای جلوگیری از رد صلاحیت و پایان دادن به بازی ، تعداد مشخصی از امتیازها را به خود اختصاص دادند. این مفاهیم ساده بودند ، اما ضرب و شتم بازی در سطوح دشوارتر مشکل بود.

 

ارزش پخش Wave Race صرفاً با حالت های Time Trial ، Stunt و Versus مطابقت دارد. در Stunt Mode ، بازیکنان در مسیرهای قفل نشده بازی حرکات خود را پشت سر می گذارند و سعی می کردند با اجرای ترفندهای مختلف و پرش از روی حلقه ها ، تا حد امکان امتیاز کسب کنند. نمره نهایی به تعداد حلقه هایی که یک مسابقه با آن پرش می کرد ، همراه با تعدادی از ترفندهای با موفقیت اجرا شد. پایین آوردن کنترلر خود بدون دستیابی به نمره بالا جدید بسیار ساده تر از انجام کارهایی است که هنگامی که کارتریج Wave Race 64 را وارد کردید انجام می شود  .

 

مسابقه ددی کنگ

مسابقه ددی کنگ

پشتیبان Piggy ، موفقیت  ماریو کارت 64 ،  Diddy Kong Racing با اضافه کردن انواع مختلف وسیله نقلیه - یعنی هواپیماها ، اتومبیل ها و شناور - مسابقه اتومبیلرانی را به سطح کاملاً جدید برد. این توسط سری Mario Kart در سیستم عامل های بعدی به تصویب رسید. اگرچه در ابتدا به عنوان یک حذفی ماریو Kart Kart مورد انتقاد قرار گرفت ، اما ددی کنگ مسابقه با مکانیک های ابتکاری و ماجراجویی خود به بازیکنان خود ثابت کرد ، حتی با ثبت رکورد جهانی گینس برای سریعترین بازی پرفروش در آن زمان. همچنین این جهان را به کنکر و بانجو معرفی کرد که در بازی های کلاسیک خود به بازی می روند و در این لیست نیز حضور دارند.

 

نقش بازی کردن

 

The Legend of Zelda: Ocarina of Time

افسانه zelda ocarina از زمان

نینتندو پیروی از  سوپر ماریو 64 در انتقال از 2D به 3D ، درهای خارج از حق رای دادن Zelda را با Ocarina of Time منفجر کرد . او که در سرزمین اسطوره ای هیرول قرار دارد ، بازیکنان پیوند نمادین را کنترل می کند ، زیرا او قصد داشت تا شاهزاده زلدا را نجات دهد و برنامه های شیطانی گانوندورف را خنثی کند. اگرچه این طرح کاملاً آشنا به نظر می رسد ، این بازی چیز دیگری بود ، اما هنگامی که برای اولین بار در سال 1998 منتشر شد. از سیستم هدفمند انقلابی Z آن گرفته تا دکمه های خاص دکمه متن ، این عنوان ویژگی های خاصی را ارائه می داد که برای بازی های سه بعدی به جلو تبدیل می شد. .

 

اگر نه - توسط بسیاری به عنوان یکی از بهترین منادی بهترین - بازی های ویدئویی در تمام دوران،  الت موسیقی شبیه نای از زمان  پارسه در زمینیه حماسی قبلا در سه بعد دیده نمی تنظیم شده است. Ocarina of Time  از طراحی سیاه چال و باورنکردنی ، بازیگران فراموش نشدنی از شخصیت ها و داستان داستانی جذاب با ماجراجویی بهره می برد که در تست زمان ایستاده است.

 

The Legend of Zelda: Maskora Mask

افسانه نقاب zelda majora

پیگیری  Ocarina of Time ، Legend of Zelda: Maskora ماسورا یک بار دیگر حق رای دادن Zelda را روی سر خود گرفت. با بهره گیری از نسخه به روز رسانی موتور بازی سلف خود، نینتندو منتشر  ماسک Majora  تنها دو سال پس از  الت موسیقی شبیه نای از زمان.  اگرچه بازیکنان بار دیگر کنترل لینک را به دست گرفتند ، اما شخصیت های محوری مانند Zelda و Ganondorf غایب هستند. این بازی همچنین در سرزمین Termina به جای Hyrule انجام می شود.

 

این داستان پیوند را در جستجوی (هشدار اسپویلر)  پری ناوی خود ، که او را در نتیجه  Ocarina of Time رها کرد ، پیدا می کند. پس از درگیری Skull Kid و سرقت از اسب خود و Ocarina of Time ، پیوند تیم با پری تاتل به دنبال انتقام از Skull Kid بود. این دوازدهم در جستجوی Skull Kid به شهر Clock Town سفر می کند ، تنها برای یافتن شهر قریب الوقوععذابفقط در سه روز از ماه در حال سقوط. لینک فقط می تواند در طی سه روز قبل از سفر مجدداً به سفر برسد و دوباره از روز 1 شروع کند. این تایمر به بازی ریتمی بی نظیر و چالش برانگیز داد.

 

استادیوم پوکمون

ورزشگاه پوکمون

استادیوم پوکمون بازی  های اصلی جنگنده عناوین دستی را برای نبردهای پوکمون به استادیوم برد. بازی دارای یک داستان داستانی نبود بلکه در عوض فقط به برنده مسابقات و تکمیل قلعه Gym Leader اعتماد داشت. هرکدام از جام ها نیز از نظر دشواری متفاوت بودند و گیمرهای دستبند را به مجموعه خاصی از Pokémon برای مدت زمان مسابقات اختصاص دادند. به عنوان مثال ، جام اول ، جام پیکا ، بازیکنان را به پوکمون بین سطح 15 تا 20 محدود می کرد.

 

علاوه بر این ، جام حذفی ، جام حذفی ، بازیکنان را در مقابل مجموعه ای از Pokémon که همه آنها به سطح 100 رسیده بودند ، سوار می کند. شاید  بزرگترین ویژگی استادیوم Pokémon ، قابلیت بارگذاری Pokémon از یک  کارتن بازی Pokémon Blue ، Red  یا Yellow باشد. انتقال Pak N64. این به بازیکنان این امکان را می دهد تا با تمام شکوه 3D خود ، Pokémon خود را از بازیهای قبلی ببینند.

 

کاغذ ماریو

کاغذ ماریو

با داشتن شخصیت های 2 بعدی در برابر پس زمینه های سه بعدی ،  کاغذ ماریو  تقریباً دقیقاً مانند بازی کلاسیک SNES  Super Mario RPG بازی کرد ،  همانطور که از اجرای سنتی و پرش قبلی  Super Mario 64 دور بود . با این حال ، مانند اکثر بازی های ماریو ، بازیکنان نقش ماریو را به عهده گرفتند و در تلاش برای نجات شاهزاده خانم هلو ربوده شده ، سطوح مختلفی را بازی کردند. او در هر سطح چندین متحد ایجاد می کند ، که بسیاری از آنها با اقساط قبلی دشمن بودند و هر کدام برای کمک به شخصیت تیتراژ از طریق دستکش معما و موانع طراحی شده اند.

 

در این راه ، ماریو و شرکت از طریق هشت فصل مختلف در جستجوی هفت "ستاره ارواح" برای سرنگونی Bowser سرمایه گذاری می کنند. طرفداران Super Mario 64  بدون شک شوکه شدند که  Paper Mario  با عنوان سابق تفاوت زیادی داشت ، هرچند که یک بار آنها گیم پلی را فهمیدند ، بسیار آسان بود که بدانید این بازی در واقع چقدر عالی بود و از آن زمان تاکنون تعداد زیادی دنباله در سایر سیستم عامل های نینتندو ایجاد کرده است. .

 

ورزش ها

 

Slugfest کن گریف جونیور

slugfest کن گریفی جونیور

ما اعتقاد داریم که همه بازی های بیس بال باید Ken Griffey Jr. را روی جلد خود داشته باشند که کلاه عقب دارد. متأسفانه ، توسعه دهندگان طی سالها از خواسته های ما پیروی نکرده اند. با این وجود ، Slugfest کن گریفی جونیور ، که حق رای دادن فعلی ناچیز را به دوران 3D منتقل کرده است ، در همان زمان به عنوان بازی نادر بیس بال بی نظیر در N64 ایستادگی کرد. ضربات مخصوصاً عالی بود. سیستم به شما وظیفه داده است تا قبل از چرخش در زمین ، بیضی را بر روی قسمت صحیح حرکت دهید. این سبک از کمربند کم و بیش در طول سال ها به یک هنجار تبدیل شد. علی رغم جدی گرفتن جدی ، Slugfest ، همانطور که از نامش پیداست ، یک مزرعه خانگی بود. همچنین دارای یک موقعیت عالی به نام super fastball بود. Straddling خط بین بازی و شبیه سازی ، Slugfest زمان بسیار خوبی برای هواداران جدی و گاه به گاه بود.

 

NFL حمله رعد اسا

nfl حمله رعد اسا

Midway Games بازی های سبک بازی را در دهه 90 کامل کرد ، بنابراین وقتی ZF NZL  Blitz آن را به N64 رساند ، در حال حاضر یک ضربه بی نظیر بود. NFL Blitz مشابه فرنچایز استودیوی NBA Jam استودیوی  برتر ورزشی بود که از تیم های NFL واقعی و بازیکنان برتر لیگ استفاده می کرد. به جای قرار دادن 11 بازیکن معمولی در هر دو طرف توپ ،  Blitz فقط هفت نفر از بهترین بازیکنان تیم را در اختیار داشت. به همین دلیل بازیکنانی مانند Cionboys 'Deion Sanders در بازی هم در دفاع و هم در دفاع بازی می کنند.

 

یکی دیگر از چشمگیرهای این بازی پرچمهای زرد پرتاب شده توسط داوران بود. بازیکنان این توانایی را داشتند که پنالتی های ضرباتی را روی تیم حریف انجام دهند که شامل تداخل پاس نیز می شد. اگر دیدید که مردی در وسط زمین باز است ، به سادگی ایمنی خود را تغییر دهید و مرد را پاکسازی کنید. توپ از کنار بازیکن تهاجمی افتاده عبور می کند ، یا در سناریوی محتمل تر ، مدافع شما آن را انتخاب می کند. حتی برای هواداران غیر ورزشی  NFL Blitz یک شورش بود و بازی کردن تا امروز سرگرم کننده است.

 

NBA Showtime

nba showtime

قبلاً در NBA Jam  در دنیای بسکتبال پر پرواز  تصمیم گرفت تا با رای دادن به بسکتبال جدید خود NBA Showtime رویکرد متفاوتی را اتخاذ کند  . گرفتن عناصر ارائه از NBA در ارتباط با NBC ،  NBA Showtime به گیمرها صندلی ردیف جلو را به دیوانه ترین بازی های بسکتبال قابل تصور داد. بازیکنان از هر 30 تیم NBA موجود ، دو تیم هم تیمی خود را کنترل می کردند که بیشتر آنها حداقل چهار یا پنج شخصیت مختلف را انتخاب کرده بودند. آیا می خواهید دو مرکز غول پیکر را از بین ببرید؟ کلیولند کاوالیرز را انتخاب کنید و شاون کمپ و زیدروناس ایلگاوسکا را انتخاب کنید. از شلیک از دوربرد لذت می برید؟ سپس Chauncey Billups و Nick Van Exel از Denver Nuggets راهی برای پیشروی بودند. گزینه ها بی پایان بود و هنگامی که شما شروع به ایجاد یک بازیکن کردید ، بازی ها حتی ضایع تر می شوند.

 

گرچه ایجاد بازیکنان ، انتخاب تیم شما و تلاش برای ورود به تقلب در حالت بزرگ باعث سرگرمی شما می شد ، گیم پلی واقعی انفجار مطلق بود. بازیکنان این گزینه را داشتند که مقابل تیم CPU ، در مقابل یک دوست بازی کنند ، یا با دوستان گفته همکاری کنند تا AI را بگیرند. مهم نیست که حالت بازی ، تماشای بازیکنان شما برای پرواز در یک غوطه ور غول پیکر از هوا عبور نمی کند ، یا اینکه شما و هم تیمی خود را در آتش تیم بازی می کنید. NBA Showtime  ممکن است فاقد ارائه عمیق از حالت های بازی باشد ، اما دقیقاً مثل آن  NFL Blitz ، گیم پلی به سبک بازی ساعت ها سرگرم کننده است.

 

ماریو گلف

گلف ماریو

طلسم بی ترس نینتندو وجود ندارد که ماریو نتواند انجام دهد. از صرفه جویی در شاهزاده خانم هلو از چنگال Bowser شر گرفته تا مسابقه با دوستان خود در مسابقات go-karts ، نینتندو ماریو را به یک پسر شلوغ در N64 تبدیل کرد.  ماریو گلف  روند را ادامه داد و مانند سایر بازی ها فوق العاده اعتیاد آور و سرگرم کننده بود. این بازی از شخصیت های محبوب ماریو برای انتخاب استفاده کرده است ، هر کدام از نقاط قوت و توانایی های منحصر به فرد خود را که به سبک خاصی از بازی ارائه می دهند ، ورزشی می کنند. واریو - شخصیتی غیرقابل باز کردن - توپ را تا 230 متر هدایت می کند ، هرچند که ضربه او همیشه محو می شود. از طرف دیگر ماریو توپ را تا 250 متر حیرت انگیز سوار می کند در حالی که ضربه او همیشه به تساوی کشیده می شود.

 

مانند سایر بازی های سنتی گلف ،  ماریو گلف از یک نوار لغزنده برای تعیین قدرت شلیک و دقت شما استفاده می کند. قبل از هر ضربه ، این بازی به شما امکان می دهد تا ببینید که شوت مورد نظر شما در کجا می تواند سفر کند و به شما امکان می دهد تا از هر بادی یا خطری در راه خود حساب کنید. اگرچه نسبتاً سر راست با رویکرد کنترل خود ،  ماریو گلف  گاهی در برخی از دوره های دشوار ، چالش های ناامید کننده ای را ارائه می داد. حالت تک نفره بازی به شما امکان می دهد تا از سر به سر بروید و بسیاری از شخصیت های نمادین ماریو را باز کنید ، اما واقعاً با چندنفره آن درخشید ، که شما را در مقابل سه نفر از دوستانتان در هر دو بازی سنتی بازی ، پوسته های مسابقه ، یا مینی گلف.

 

ماریو تنیس

تنیس ماریو

بار دیگر ، اسب کار نینتندو - ماریو - عنوان برتر ورزشی Nintendo 64 را به دست می آورد. این بار در اطراف ، ماریو و دوستان تصمیم گرفتند باشگاه های گلف راکت های تنیس را در ماریو تنیس بی وقفه سرگرم کنند  . مانند  ماریو گلف ، بازیکنان از طیف گسترده ای از شخصیت های دنیای ماریو انتخاب می کنند که هر یک از این ویژگی ها توانایی و سبک خاص خود را دارند. فقط ماریو و لوئیجی مجموعه مهارت های همه جانبه ای دارند ، در حالی که سایر شخصیت ها یا در قدرت ، تکنیک ، سرعت یا بازی پیچیده تخصص دارند.

 

ماریو تنیس چندین حالت بازی را انتخاب کرد که از آن جمله می توانند از جمله Tournament Play ، Ring Shot و Exhibition را انتخاب کنید. Tournament Play به بازیکنان اجازه می دهد علاوه بر مسابقات سخت تر ، شخصیت های مختلفی را باز کنند. در حالی که این امر به  ماریو تنیس مقدار باورنکردنی از ارزش پخش مجدد داد ، یک بار دیگر ، حالت های چند نفره عالی شد. بازیکنان بین بازی سر به سر با یک دوست دیگر یا شرکت در مسابقه دونفره با حداکثر سه نفر دیگر انتخاب کردند. بازی به شما امکان می دهد چند مجموعه را که می خواهید بازی کنید ، از مسابقات مختلف یک مجموعه گرفته تا حماسه های پنج مجموعه ای ، انتخاب کنید و دومی از آنها استقامت شما را به همان اندازه صبر و آزمایش خود آزمایش کنید. بخش اعظم آنچه ماریو تنیس را بسیار جذاب ساخته است ، هنوز هم در مدخل های اخیر مانند ماریو تنیس آسس نمایش داده نمی شود .

 

1080 اسنوبورد

1080 اسنوبورد

هنگامی که نینتندو  1080 اسنوبورد را  در سال 1998 منتشر کرد ، بسیاری از گیمرها قبلاً هرگز یک اسنوبورد بازی نکرده بودند. با وجود موانع اولیه ، این بازی به سرعت تحسین منتقدان را دریافت کرد و فوراً به سیستم تبدیل شد. 1080 با اسنوبورد  ، به دلیل گرافیک ، کنترل های صاف و موسیقی متن فیلم قابل توجه ، مورد تحسین قرار گرفت  . بازیکنان یکی از پنج اسنوبرد مختلف را انتخاب کردند که هر کدام مزایا و معایب خاص خود را دارند. بسته به نوع علاقه شما به سوار شدن ، بازیکنان می توانند سرعت یا تکنیکی را برای توانایی یا قدرت پرش فدا کنند. این بازی همچنین تابلوهای مختلفی را انتخاب کرده است که می توانید سبک خود را تکمیل کنید.

 

بازیکنان می توانند چندین حالت مختلف را درگیر کنند که شامل شش دوره در دسترس عنوان است ، مانند مسابقات مسابقه ، زمان آزمایشی یا Trick Attack. بازیکنان همچنین این گزینه را داشتند که بتوانند از طریق حالت بازی Half Pipe به کراس کردن بپردازند و سعی کردند تا حد امکان ترفندهای هوایی بزرگ را بکشند یا سعی کنند در حین بازی حالت Air Make یک ترفند بزرگ را از بین ببرند. اگرچه در انتخاب رشته نسبتاً سبک ،  1080 اسنوبورد هنوز مقدار کاملی از ارزش پخش را به دست آورد و مسلماً بزرگترین بازی اسنوبورد در زمان خود بود.

 

اسکیت باز تونی هاوک

تونی شاهین اسکیت باز

نرم افزار اسکیت باز تونی هاوک  به اندازه هر بازی در این لیست در استفاده از کل تعطیلات آخر هفته توانا بود. این برنامه در یک حق رای دادن که از آن زمان 18 عنوان مختلف تونی هاوک را مشاهده کرده ، شامل انواع سیستم ها و سیستم عامل های مختلف می شود ، یاری رساند. در عرضه اولیه اکتیویژن ، گیمرها از 10 اسکیت باز حرفه ای مختلف مانند تونی هاوک ، باب برنکوئیست یا باکی لازک استفاده می کردند. هر سواری متفاوت از سایرین ، سبک های مختلفی را ایجاد می کند. علاوه بر این ، بازیکنان اسکیت بازان خود را با چندین مجموعه اسکیت بورد مختلف ، از جمله انواع کامیون هایی که مایل به سوار شدن و چرخ ها بودند ، مجهز کردند. بخشی از مواردی که این بازی را بسیار جذاب کرده است ، تنظیمات مختلف تنظیمات مختلف و کشف اسکیت باز مناسب و راه اندازی اسکیت بورد مناسب است.

 

این بازی همچنین چندین حالت مختلف بازی را در اختیارتان قرار داده است که شما یا با یک دوست سر و کار دارید. این که آیا شما در حالت Career Mode ، Trick Attack بازی کرده اید یا فقط در Skate Free ابزاری ندارید ، هیچ چیزی ضرب و شتم ندارد که رشته های باورنکردنی از ترفندهای تلنگر ، آسیاب و هوا را به بهترین نتیجه برسد. شاید یکی از بهترین حالت های بازی ، چالش کشیدن یک دوست در دور "اسب" باشد. اسکیت بازان مانند نسخه بسکتبال بازی ، باید ترفندهایی را اجرا می کردند که حریف آنها پس از آن سعی در مطابقت داشته باشد. آخرین اسکیت باز ایستاده پس از حریف خود حروف را در "اسب" جمع کرد و در این مسابقه پیروز شد. پس از گذراندن مدتی با این کلاسیک ، سخت نیست که بدانید چرا یک حق رای دادن بازی فوق العاده موفق ایجاد کرده است.

 

WWF بدون رحمت

wwf رحمت نیست

پیروی از  WrestleMania 2000 ، WWF بدون رحمت  اوج بازی های کشتی در N64 بود. اگرچه عنوان مورد نظر نسبت به نسخه قبلی خود ارتقاء یافته ،  اما No Mercy'sبزرگترین ادعای شهرت ، ویژگی توسعه یافته آن-ایجاد-کشتی گیر بود. این حالت به بازیکنان اجازه می داد هنگام ایجاد کشتی گیر رویاهای خود ، طیف گسترده ای از حرکات ، نوع بدن و گزینه های لباس را انتخاب کنند. این بازی همچنین یکی از اولین در نوع خود بود که امکان ایجاد و استفاده از کشتی گیران زن را فراهم کرد. در حالت داستانی ، بازیکنانی که از کشتی های دهه 90 در حالی که راهی برای قهرمانی برای یک کشتی گیر انتخابی شما ایجاد می کردند ، دوباره مشغول پیروزی در ائتلاف های عمومی و اتحادها بودند. کنترل ها تنگ بود ، گیم پلی جامد بود و هیچ چیز ضرب و شتم نمی زد که آرنج راک با مسخره ترین کشتی گیر آفرینش خود بیاندازید. این بازی ادای احترام مناسبی برای WWF بود و حتی هواداران غیر کشتی نیز می توانند در این عنوان محکم شادی بیابند.

 

استراتژی

 

StarCraft 64

استارکرفت 64

بله ، StarCraft 64 باعث شد تا بلیزارد پشتیبانی از کنسول را متوقف کند تا Diablo 3 ، اما بهتر از آن است که بسیاری آن را به خاطر بسپارند. StarCraft 64 که شامل بازی اصلی و گسترش جنگ Brood War بود ، حاوی محتوای چشمگیر بود. با این وجود ، جالب تر این بود که Blizzard با استفاده از دکمه های عمل ، برنامه کنترل را مجدداً مورد استفاده قرار داد تا بتواند استراتژی کلاسیک پیچیده در زمان واقعی را در کنترلر بومرنگ بد بو N64 به نمایش بگذارد. بدیهی است ، بازیهای استراتژی در زمان واقعی برای کنترل های ماوس و صفحه کلید مناسب تر هستند ، اما برای بازیکنان کنسول ، StarCraft 64 نگاهی شایسته به آنچه که همه در اواخر دهه 1990 می دیدند ارائه داد.

 

منبع : https://www.digitaltrends.com

 




:: موضوعات مرتبط: NES/SNES , ,
:: برچسب‌ها: بهترین بازی های N64 در همه زمان ها ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط

???????????? مقدمتان محترم خیلی خوش آمدید
<-ForumPostTitle-> <-ForumPostUrl-> <-ForumPostCountAnswer-> <-ForumPostHit-> <-ForumPostLastAuthor->

RSS

Powered By
loxblog.Com